Jūs atrodaties šeit: COVID-19 > Kur vērsties?
Jūs atrodaties šeit: COVID-19 > Kur vērsties?

Kur vērsties?

29.06.2020

Diennakts bezmaksas informtīvais tālrunis 8345 un vietne www.covid19.gov.lv. ar COVID-19 saistīto jautājumu noskaidrošanai:

Lai iedzīvotāji varētu ērtāk rast atbildes uz dažādiem jautājumiem saistībā ar COVID-19 un tā radīto ietekmi dažādās jomās, Valsts kanceleja ir izveidojusi vienotu bezmaksas informatīvo diennakts tālruni 8345 un vietni www.covid19.gov.lv.

Plašāk par vienoto bezmaksas informatīvo diennakts tālruni 8345 un vietni www.covid19.gov.lv  lasāms TE.



Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) iedzīvotāju zvanu centrs par COVID-19:

SPKC nodrošina iespēju iedzīvotājiem saņemt atbildes uz interesējošajiem jautājumiem par jaunā koronavīrusa izraisīto slimību COVID-19. Zvanot uz telefona numuru 67387661 SPKC speciālisti sniedz iedzīvotājiem atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar COVID-19, tostarp arī rekomendācijas attiecīgajā situācijā un norāda, kur var meklēt vairāk informāciju par interesējošo tēmu.

Izvērtējot iedzīvotāju interesi un saņemto zvanu intensitāti, turpmāk SPKC informatīvā tālruņa speciālisti iedzīvotāju zvanus uzklausīs darba dienās no 8.30-17.00.


 

Ģimenes ārstu konsultatīvais tālrunis 66016001 strādās visu diennakti:

Ģimenes ārstu konsultatīvā tālruņa 66016001 mediķi iedzīvotājus telefoniski konsultē akūtu saslimšanu un traumu gadījumos, kā arī hronisku slimību saasinājuma brīžos.

Šis ir medicīnisko konsultāciju tālrunis, tāpēc informāciju par COVID-19 analīzēm vai citām uzziņām par COVID-19 ģimenes ārstu tālruņa mediķi nesniegs!


 

Atbildīgo iestāžu informatīvos tālruņus konsultācijām un padomiem iedzīvotājiem, kā rīkoties saistībā ar COVID-19, aicinām skatīt Valsts kancelejas tīmekļa vietnē covid19.gov.lv/kontakti