Jūs atrodaties šeit: Covid-19 > Kur vērsties?
Jūs atrodaties šeit: Covid-19 > Kur vērsties?

Tālruņa numuri, kur vērsties?

06.10.2020

8303 - valsts apmaksāta Covid-19 testa saņemšanai:

Rīgas Austrumu klīniskās universitātes slimnīcas klientu apkalpošanas speciālisti no 1.oktobra, turpmāk nodrošinās tālruņa 8303 zvanu apkalpošanu un piedāvās klientam tuvāko (ērtāk sasniedzamo) un iespējami ātrāko pieraksta laiku Covid-19 izmeklējumiem.

Latvijā paraugu paņemšanu Covid-19 izmeklējumiem nodrošina:

  • SIA „Centrālā Laboratorija”
  • SIA „E.Gulbja Laboratorija” 
  • Rīgas Austrumu klīniskā universitātes slimnīca 

Covid-19 analīžu nodošanas vietas Latvijā

Vēršam uzmanību, zvanot uz tālruņa numuru 8303 darba dienās no plkst. 8.00 līdz plkst.18.00 Jūs varēsiet (tikai) pierakstīties rindā, lai veiktu Covid-19 izmeklējumus.

Lūdzam ņemt vērā, ka medicīniskās konsultācijas, izziņas vai informācija par analīžu rezultātiem pa šo tālruni netiks sniegta.


 

Diennakts bezmaksas informatīvais tālrunis 8345 un vietne www.covid19.gov.lv. ar Covid-19 saistīto jautājumu noskaidrošanai:

Lai iedzīvotāji varētu ērtāk rast atbildes uz dažādiem jautājumiem saistībā ar Covid-19 un tā radīto ietekmi dažādās jomās, Valsts kanceleja ir izveidojusi vienotu bezmaksas informatīvo diennakts tālruni 8345 un vietni www.covid19.gov.lv.

Par izveidoto vienoto diennakts tālruni 8345 ar Covid-19 saistīto jautājumu noskaidrošanu lasāms TE.

Atbildīgo iestāžu informatīvos tālruņus konsultācijām un padomiem iedzīvotājiem, kā rīkoties saistībā ar Covid-19, aicinām skatīt Valsts kancelejas tīmekļa vietnē covid19.gov.lv/kontakti


 

Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) iedzīvotāju zvanu centrs par Covid-19:

SPKC nodrošina iespēju iedzīvotājiem saņemt atbildes uz interesējošajiem jautājumiem par Covid-19 (pašizolācija, saslimšana, profilakse). Zvanot uz telefona numuru 67387661 SPKC speciālisti sniedz iedzīvotājiem atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar Covid-19, tostarp arī rekomendācijas attiecīgajā situācijā un norāda, kur var meklēt vairāk informāciju par interesējošo tēmu.

Izvērtējot iedzīvotāju interesi un saņemto zvanu intensitāti, turpmāk SPKC informatīvā tālruņa speciālisti iedzīvotāju zvanus uzklausīs darba dienās no 8.30-17.00.


 

Nacionālā veselības dienesta informatīvais tālrunis 80001234:

Lai uzzinātu Covid-19 izmeklējumu rezultātus Jūs varat skatīt portālā e-veselība, Datamed.lv, vai, zvanot uz Nacionālā Veselības dienesta informatīvo tālruni 80001234 (darba laikā - no pirmdienas līdz ceturtdienai no plkst. 8.30 līdz 17.00, bet piektdienās no plkst. 8.30 līdz 15.00).


 

Ģimenes ārstu konsultatīvais tālrunis:

Ģimenes ārstu konsultatīvā tālruņa 66016001 mediķi iedzīvotājus telefoniski konsultē akūtu saslimšanu un traumu gadījumos, kā arī hronisku slimību saasinājuma brīžos.

Šis ir medicīnisko konsultāciju tālrunis, tāpēc informāciju par Covid-19 analīzēm vai citām uzziņām par Covid-19 ģimenes ārstu tālruņa mediķi nesniegs!